Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 18 augusti 2009

Nu kör vi!

Sådärja - efter en hel del pillande i naveln så är den uppe. Ja, bloggen alltså.

Har en hel del tankar om inlägg, men det kanske får vänta en stund, i alla fall till jag listat ut hur fan man gör med allt. IT-analfabet som jag är.



Hur som helst - tanken är här att ge plats åt mina dagliga funderingar avseende all sorts metall. Reflektioner efter lyssningar, recensioner på plattor, koncerter, DVD's. Sågningar, hyllningar, alltså det vanliga mumbojumbo som brukar hoppa ur min min likförbannat!



Titeln på den url som skulle väljas var lurigast so far. De flesta bra namn är ju tagna, även om många innehas av nåt stolpskott ute i Europa som inte uppdaterat sen 2001. Metalyze var ledigt, och på sätt och vis kan det ju passa bra. Analys av Metal, helt enkelt!
Hur som helst...

VÄLKOMMEN!

2 kommentarer:

  1. Ser mycket bra ut... Verkligen! Det ska bli skoj att följa och jag ser fram emot mycket inspiration

    SvaraRadera
  2. Välkommen!
    Nu känner jag att det är dags att sprida ordet lite vidare också, så jag vore mer än tacksam om du ville hjälpa till med det!

    /Chief Rebel Angel

    SvaraRadera