Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 29 september 2009

Lugn tisdagkväll

I alla fall i rebell-ängel-huset.
T är på middag med tjejerna, M har somnat dyngslut efter att vi lekt i sandlådan nu på kvällen.
Själv kollar jag hockey, mitt lag ligger under mot Djurparken (fast det kanske man ska bjuda på? Jag vet att rätt många av bloggens läsare har sympatier med just DIF, och vad jag förstår är det mest misär för dem efter fotbollsäsongen...) samtidigt som jag funderar lite på mina val inför lördagen.

Tror jag är rätt klar nu med mina val, faktiskt.
Jag kommer chansa lite på att andra väljer en del "givna" kategorier...
Rävspel, helt enkelt! :)

Dessutom - du glömmer väl inte att detta är sista kvällen för omröstningen av vilken Acceptplatta som är bäst?

2 kommentarer:

  1. Du menar ditt val. En tia på en kategori :)

    SvaraRadera
  2. Haha... nä, men det blir inte så många kategorier jag väljer.
    5, för att vara exakt!

    Usel match igår förresten. 2 dåliga lag, varav Djurgården var liiiite liiite mindre dåligt...

    SvaraRadera