Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 7 september 2009

Överraskning med posten

Idag när jag anlände hemåt och vittjade postlådan så dök det upp en trevlig överraskning - tillika mysterium!
Däri låg en tidning om de ädlaste av maltdrycker, Allt om Whisky.
Adresserad i mitt namn.
Utan att jag beställt den. Eller min sambo T (enligt vad hon säger i a f, och jag tror henne).
Härligt att ta emot förstås, speciellt eftersom den innehöll ett fint kåseri av ingen mindre än Anders Fridén från In Flames, men... icke desto mindre - mystiken ligger tung.

Vem har skickat den?
Har bloggen nått redaktionens kretsar?

Jag tar en härligt tjärig & rökig Caol Isla och begrundar detta, trots att det måndag.
I högtalarna har Amorphis senaste verk "Skyforger" återtagit sin rättmätiga plats. Det är en platta jag kan komma att tvingas till revision av betyget på - den fortsätter att växa för min del, och närmar sig faktiskt maxbetyget 5.
Så bra är den just nu!

2 kommentarer:

  1. Jamen du listade ju ut det rätt snabbt, trots knäpptyst från min sida. Håll till godo!

    SvaraRadera
  2. Syrran skvallrade. Asia Rebel Angel, som vi kanske kan kalla henne?

    SvaraRadera