Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 3 december 2009

Rammstein första stora akt till Metal Town 2010!

Tyska Rammstein blir garanterad huvudakt en av dagarna, något annat kan jag inte tänka mig.
Tyvärr, tycker jag själv, men det är väl mest för att jag inte lockas speciellt mycket.
Fast det lär väl dra kids, kan tänka...

Övriga akter släppta i denna första veva är Nile, Sabaton, Finntroll och Cynic.
Ett enda stort... mä. Nile kan bli kul, men de andra akterna känns inte alls spännande.
Det kommer ju fler akter dock, och naturligtvis åker man inte bara dit för musiken!

2 kommentarer:

  1. jag har hört att det finns öl och fantastiska chips där!

    SvaraRadera
  2. Mmmmm... Habanerochips. Helt briljanta, och en anledning i sig att åka dit. Då kan man spruta mer eld än Rammstein!

    SvaraRadera