Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 21 december 2009

Skivjakt...

Lyxig måndageftermiddag idag.
Jag har fått "ledigt" och ska spendera några timmar med Tomas - på skivjakt.
Bland annat hoppas jag täta några av de lyssningshål som jag har för i år, men framförallt vill jag hitta en del godbitar som är svåra att få tag i.
Black Sabbaths "Tyr" och "Forbidden", Krux första självbetitlade skiva och "No Parole From Rock'n'Roll" med Alcatrazz, till exempel. Dessutom kan man väl hoppas på att dagen bjuder på lite nyheter rörande Dark Tranquillity.
Kim tipsade ju om att de ställer in CloseUp-båtens spelning, till min stora besvikelse.
Då hoppas jag nu på ett BRA ersättningsband, och gärna ett meddelande om att göteborgarna kommer till Stockholm som huvudakt snart...

3 kommentarer:

  1. Verkar märkligt detta med DT och båtresan.
    Finns ingen info på CU hemsida och ingen annanstans heller vad jag kan hitta.
    Den som lever får väl se antar jag!

    SvaraRadera
  2. Hittade nu och ja det är tydligen inställt!

    SvaraRadera
  3. ...inte bra. Men dte lär väl komma en bra akt som ersättare...

    För övrigt nådde jag i mål med en del. Hittade Krux första platta begagnad, nya Gorgoroth, Propagandhi, Big Business, gamla Faith No More. En bra dag!

    SvaraRadera