Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 3 december 2009

Skivor som ligger på väntelistan...

2009 har varit ett ganska bra skivår, och det börjar dra ihop sig till summering.
Med det inser jag att det finns ett antal skivor som jag verkligen vill lyssna på, men aldrig kommit fram till, tyvärr.
Ska försöka göra det till ett projekt under jul- och nyårshelgerna, men vad vet man.
Det kan ju fortsätta misslyckas.
Dessutom innebär det att följande skivor inte kommer finnas med i mina summeringar av 2009 - helt enkelt för att kjag inte har hört dem!

  • Alice In Chains "Black Gives Way To Blue"
  • Funeral Mist "Maranatha"
  • Gorgoroth "Quantos Possunt ad Satanitatem"
  • Marduk "Wormwood"
  • Rammstein "Liebe Is Für Alle Da"
  • Hypocrisy "A Taste Of Extreme Divinity"

...som märks är det rätt tunga titlar, en del av dem. Vete fanken varför jag inte kommit över dem, det har bara inte blivit. Ännu. För naturligtvis måste dessa verk absorberas. Jag ska bara, som Alfons Åberg sa...

2 kommentarer:

  1. Det är inte för sent att lyssna på AiC. Gör det. Tog mig en månad innan jag pallade att göra det men oj vad det var värt det.

    SvaraRadera
  2. ...just AiC grämer mig mest att jag inte tagit tag i, så det är mycket möjligt att det blir lyssning innan årsbästalistan.
    Vi får se!

    SvaraRadera