Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 25 december 2009

Stora känslor och hårda klappar

Juldagen idag, dagen efter.
Tomten var snäll med mig i år, hade med sig lite hårda klappar! Inte i form av musik, men blan annat en ny klocka och ett TV-spel som sparkades igång mot nattkröken när resten av familjen sov.
Gårdagens stora händelse var ju ändå något annat.
Inte en susning hade hon, hon som numera är min fästmö.
Det är en tradition i min släkt att förlova sig på julafton (först ut var min mormor och morfar 1950), men denna detalj har jag lyckats hålla hemlig. Dessutom hade jag snott en av hennes befintliga ringar en dag i höstas, så den ring jag erbjöd igår var rätt storlek!

En härlig känsla, och den ska jag njuta av hela dagen.
Vi "ses" imorrn igen! :)

2 kommentarer:

  1. Coolt grabben, du lyckades med något som jag missade, dvs att ha rätt storlek på ringen! Stort grattis från Killer och familjen i Sumpan! Är bröllopsdatumet måhända också en tradition... :)

    SvaraRadera
  2. Nix, inte det. Det kommer väl mest att bli en logistisk övning först - att hitta ett passande. Men det vore ju trevligt att ta det så fort som möjligt!

    SvaraRadera