Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 4 januari 2010

Hifi & Musik


Tidningen Hifi & Musik handlar om precis vad den heter.

Jag köper den då och då, dels för att få mig det senaste inom Hifi-världen till livs, dels för att läsa lite recensioner och tester. Senaste numret var ett stort temanummer fullt med "Årets bästa...", däribland bok.

När jag bläddrade så kom jag till en artikel som såg ut såhär.
Inget konstigt med det, mer än att jag förstås kände igen den bok som diskuterades - med tanke på att den bland annat tävlats ut nyligen på den här bloggen. Mer reagerade jag när jag läste texten.
Det står så, mot slutet av artikeln. "Till sist hamnade jag på hårdrocksbloggen http://metalyze.blogspot.com och såg att det råder delade meningar om vilka svenska heavy metal-band och skivor som är bäst. Tydligen en bok som kan diskuteras."
Vafasen? Denna lilla oansenliga blogg, var det där han hamnade när han började leta på nätet?
Det tycker jag var riktigt kul - och välkomnar alla eventuella nya läsare med anknytning till tidningen.
Vill du läsa listan med de svenska album som jag för egen del radade upp så finns den här, och är du mer intresserad av vilket hifi-system som används så hittar du den beskrivningen här!

4 kommentarer:

  1. jag ger tummen upp!! Riktigt skoj tycker jag...

    SvaraRadera
  2. Grattis till lilla bloggen! Välförtjänt att den uppmärksammas :)

    SvaraRadera
  3. Du gör ett mycket bra jobb så bara kul att din blogg uppmärksammas

    SvaraRadera