Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 16 februari 2010

NEJ! F**ing disaster!

Kom till jobbet som vanligt i morse, redo att rocka kontorslandskapet - och vad händer?
Min trogna följeslagare, ett stycke iPod från generation länge sen, lägger sig på rygg och...

DÖR!!!

Vafan? Inga återupplivningsförsök hjälper heller än så länge, så det ser onekligen mörkt ut.
Inte helt oväntat i o f s, men gissa om jag just spontant uppfunnit en tre-fyra nya svordomar?
Jävligt obra, helt enkelt.
Just nu rullar Spotify, men det här går ju inte.

Jag, utan iPod?
Ajajajajajaj...

6 kommentarer:

  1. Nej vilken osis, jag beklagar sorgen. Du får väl lämna in den nu när inte första hjälpen räckte till.

    SvaraRadera
  2. Kör den här på Spotify så länge. Det både lugnar och får själen att lyfta :)
    http://open.spotify.com/album/6DYCjs6NqwPMCpdV8DIgiJ

    SvaraRadera
  3. Ah! Tack för det tipsen - både serviceinlämningen & tröstemusiken. Jag lyder er både, så fort jag bara kan!!!

    SvaraRadera
  4. Äh, det är en chans att uppgradera sig! Det är så man ser på saker =)

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas för din skull att det blir ordning på den. Lider med dig-ska själv se om jag kan få ordning på mina hörlurar.

    SvaraRadera
  6. ...diagnosen - min egen högst amatörmässiga - säger att det är batteriet som fuckat upp.
    Det funkar att köra den i docka, men så fort jag ska lyfta ur den så slutar det fungera.

    Inte bra, alltså, och jag kan då välja mellan att försöka få till ett batteribyte eller en uppgradering. Något att rota i till helgen...

    SvaraRadera