Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 11 mars 2010

Coheed & Cambria samt Amon Amarth till Metal Town

Metal Town - dit jag ju tyvärr inte åker - utökar med fler band.
8 nya band är klara, och de mest namnkunniga får nog Coheed & Cambria och Amon Amarth sägas vara, men förutom dessa är även Garcia Plays Kyuss, Hatebreed, The 69 Eyes, Brian Head Welch, Raunchy, Adept, Antichrist och Between The Buried And Me klara.

Totalt sett fortsätter Metal Town att boka artister utan att bränna va en riktig bomb, tycker jag.

2 kommentarer:

  1. När jag ser detta i mailkorgen "ÅTTA NYA BAND KLARA FÖR METALTOWN 2010" får jag förhoppningar om något bra, men detta är fan inget att skriva med stora bokstäver om!

    SvaraRadera
  2. Coheed & Cambria ett ordentligt bra band, som man inte träffar på alltför ofta här i Svedala.

    Brukar inte gilla ljusa röster på rocksångare men sångarens röst berör mitt rock hjärta :)

    Thetania

    SvaraRadera