Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 24 augusti 2010

Grym skivbeställning!





Spana in skönheterna ovan. Det är en grym skivbeställning, om jag får säga det själv!
The Swords konceptplatta har jag smyglyssnat lite på, den kan jag nog redan säga att den kommer bli bra, och det lilla jag har hört av Spiritual Beggars pekar åt samma håll.
Att Sahg släppt nytt hade jag helt missat, den smög liksom ut - men med tanke på att jag gillar de tidigare plattorna så lovar även det gott. Avslutar man sedan leveransen med Black Label Society-skivan i fysiskt, icke-promoformat så vet man ju att det blir bra!
Hade varit trevligt att få dem i iPoden innan semestern, men det är väl tveksamt. Det får bli en sak att se fram emot istället, när man kommer hem.
Vi är verkligen inne i en skivkavalkad nu. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar