Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 4 augusti 2010

The Sword "Warp Riders"


Inte så långt kvar nu, innan Texaskvartetten släpper sin nya platta "Warp Riders". Datumet som anges på bandets MySpace är 24/8, och där kan du även förhandsboka både skivan och den rätt coola T-Shirten på bilden ovan (den till vänster alltså, den svarta...), samt en vinyl i lila färg.
Eftersom jag ska se bandet i november så är jag extra laddad. En konceptskiva med The Sword kan ju faktiskt bli precis hur skruvad och bra som helst.
Pepp!

3 kommentarer:

  1. Längtar mer till deras spelning i November än vad jag gör till Sonisphere kan jag avslöja;)
    Har dessutom en känsla av att de sålt minst 10000 biljetter för mycket till Sonisphere, kikare är förmodligen ett bra tips!

    SvaraRadera
  2. hmmm....varför spelar aldrig nån i Göteborg nuförtiden..? hoppas jag kommer loss till spelningen i Stockholm.

    SvaraRadera
  3. ...Per, det är ju helt olika grejer, tycker jag. Jag ser fram emot båda, men på olika sätt.
    För övrigt är det ett BRA skivår, 2010... :)

    SvaraRadera