Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 15 oktober 2010

Vinnare av Bring Me The Horizon är...


...ingen annan än SheerFaith! Hans förslag och motivering ser ut som följer:

Kristian Wåhlins grissnygga målning som pryder omslaget till At The Gates mästerverk "slaughter of the soul" tycker jag är snyggast. Vilken tur att jag kan njuta av den dagligen som littografi på väggen i mitt biorum ;)

På det hela taget har bra förslag lämnats in, men jag gillar hängivelsen hos SheerFaith. Hänga upp litografin på väggen, det är hardcore. Speciellt om man har familj.

Kudos - och grattis! Ditt signerade ex kommer med posten.

Dessutom lovade jag facit till gårdagens omslags-quizz. Du hittar själva quizzet här, och vill du ha svaren så finns de här. Stones nitade dit 36/40, vilket är väldigt bra, men jag ser att filen laddats hem runt 20-talet ggr, så ni är hyggligt många som försökt. Är det någon av er som slagit Stones på fingrarna... utan att tjuvkika på facit? :)

3 kommentarer:

  1. Argh. Hyfsat irriterande att känna igen så pass många konvolut utan att kunna sätta fingret på exakt vilken grupp som det är. Hade nog aldrig satt Anvil, Alcatrazz, Demon och Krokus hur länge jag än kämpat dock... :)

    SvaraRadera
  2. Tackar och bockar för vinsten. Kan säga att littografin var en present från frugan. Hon gillar dock inte metal men tyckte att motivet var coolt. Sen att det är världens bästa platta gör ju inte saken sämmre ;)

    SvaraRadera
  3. Får nog nöja mig med 26 rätt vilket jag är ganska nöjd med. 36 är dock grymt bra gjort.

    SvaraRadera