Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 16 november 2010

Bullet For My Valentine i stan!

Kväll kommer wales stolthet Bullet For My Valentine till stan.
Annext ska intas, och tyvärr ska jag inte dit - för jag tror det kommer bli grymt bra.
Visst, lokalen kommer vara proppfull med folk som inte är äldre än 20.
Visst, bandet har en liten aura av "tracks-lista".
Men det skiter jag i. Jag har sett dem live, och de har varit bra.
Jag har deras plattro, och de är bra.
Senaste plattan t o m mycket bra, kanske på årsbästalistan rentav.

Här har du laddningsvideo så länge, och du hittar recension på senaste plattan "Fever" här



Ska du dit och vill dela med dig av bilder eller tankar så vore det smaskigt - du mms:ar eller mailar i så fall allt till chief-rebel-angel@hotmail.com (jo, man kan skicka mms till en mejladress, om du nu inte visste det...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar