Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 27 november 2010

Sabaton på plats i Stockholm

Ikväll kommer Sabaton till stan. De släpar med sig Alestorm och Steelwing till Arenan, om jag förstår det hela rätt, och jag tror säkert det blir en bra spelning för dig som gillar dem.
Själv har jag aldrig förstått storheten i Falubandet, och att de kan få sätta sprätt på så mycket pengar som de får i "Uprising"-videon fattar jag egentligen inte.




I ärlighetens namn så har jag väl aldrig gett bandet chansen på riktigt heller, och det kanske man ska göra. De har ju återutgett alla sina skivor nu, och eftersom man också får chansen till skivsignering på Sound Pollution idag så kanske jag ska ta och göra något åt det.
Kanske.
Oavsett så tar jag tacksamt emot feedback, bilder och tankar från kvällens spelning om du ska dit. Dessutom har jag ju recenserat Nyköpings stolthet Steelwing tidigare i år, så lite läsning med koppling till kvällens spelning kan jag bjuda på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar