Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 17 december 2010

Jullov för Veckans Tips

Ojojoj - nästa fredag är det visst julafton?
Man kan ju undra var hösten tog vägen. Minst sagt.
Nå, det betyder också att bloggens serie Veckans Tips får lite jullov, och återkommer efter helgerna. Välförtjänt, för trots att det nog är mitt favoritinslag så är det också ganska krävande. Det tarvar en hel del funderande och forskande och skrivande, helt enkelt.
Dessutom vill jag att det ska vara en bra blandning på alla genrer som representeras, så det blir väldigt spretigt. Just nu arbetar jag i kulisserna med kommande "termin", och just nu rotar jag i en hel del lite äldre alster. Som teaser, menar jag. Har du egna tips som du tycker att Rebellängelsn ska kolla upp så skickar du ett mejl till chief-rebel-angel@hotmail.com, sen tar det antagligen rätt lång tid... men det kommer ett svar!
Till dess kan du ju alltid kolla in i arkivet med alla gamla Veckans Tips, och dessutom se fram emot vad julledigheten för de "normala" inslagen innebär - nämligen lite specialläsning!

Det blir en helvetisk Tvekamp på Julafton, lite Lördagslyx på Nyårsdagen och förstås massor av listor och sammanfattningar av året som gått. Bland annat.

Till sist, en kort kommentar avseende gårdagens inlägg om förändringar.
Jag kommer inte längre att arbeta som säljchef på det IT-företag jag haft som arbetsgivare under de senaste 10 åren. Jag byter nu roll inom samma företag, och går in som produktchef för företagets visuella tjänster.
Ett byte som innebär ett steg bort från sälj, men mot något som jag inte behärskar.
Oerhört spännande att få ta del av något helt nytt, men i samband med blir det en hel del omstrukturering av säljorganisationen, förstås.

För övrigt hoppas jag att du har sett att man kan rösta på vilken av årsbästalistorna som passar din smak bäst. Close-Up eller Sweden Rock. Som grädde på moset kan du följa antalet besök på den här bloggen också, i ett diagram som uppdateras på veckobasis.

Som sista god fredagsnyhet kan jag berätta att Werock nu är uppe igen, efter lite strul i veckan.
Hepp!

2 kommentarer: