Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 25 januari 2011

Blixtleverans!

Jahaja, undrar vad de har ätit för något på Record Heaven?
Beställning igår eftermiddag, leverans... idag!?!
Galna, hela högen på det stället. Tror de har laddat med havregrynsgröt under hela julhelgen för att kunna ta vräldsrekord i snabba leveranser.
Och inte mig emot.
I lådan landade första utflykten med Porcupine Tree, vilket blev de senaste alstren "Fear Of A Blank Planet" (som ju inneåller den här låten...), samt EP:n "Nil Recurring".
Dessutom ett smakprov från äldre dagar i form av livegiven "Coma Divine".
Och om Stones och Tom S har rätt så har jag ändå bara skrapat på den lite svagare ytan, och har de riktiga topparna kvar.

Ska bli spännande.
Dessutom kostade jag faktiskt på mig att ta en specialare av dubbelgiven "Fear Of A Blank Panet". En japansk utgåva med utlovat HighQuality-ljud.
Imorgon får man testa hemmavid för att se om det stämmer.
Som sagt.
Ska bli jäkligt spännande!



1 kommentar:

  1. Fear of a blank planet är PT´s mästerverk om du frågar mig!

    SvaraRadera