Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 23 februari 2011

Primordial till Sweden Rock Cruise!

Jaha, mig kan man ju inte lita på.
jag sa att inget mer skulle hända på bloggen idag, men det visade sig vara fel. Det blev en liten lucka i det övriga skrivande, och precis då plingade det ett sms i telefonen.
Primordial är klara för Sweden Rock-kryssningen som går av stapeln i april.
Ja, just det, ungefär då familjen väntar barn nummer två.
Kul för Per, som jag antar ska dit...

Vi andra (nä, jag klagar egentligen inte, det ska bli häftigt att få lära könna den lilla krabat som verkar headbanga järnet inne i mammans mage om dagarna) få hitta annat att glädja oss åt.
Jag rekommenderar läsning av den här intervjun med Ralf i Mustasch. Alltid rätt kul att höra vilka galenskaper kar'ln hittar på, oavsett vad man tycker om bandet. 10 års jubileum, men vist känns det som om de varit i farten längre? 10 år är inte så länge.
Inte som Opeth som firade 20. Eller Candlemass som firade 25. Fast de ligger väl i lä de med. Black Sabbath är väl snart going on 50...!

1 kommentar:

  1. Kul med barn :) Mysigaste tiden i livet om jag minns rätt, haha. Mustasch är jävligt bra. Ralf är väl sådär.

    SvaraRadera