Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 21 mars 2011

Helvetes Jävla Skit!

I ena ringhörnan - min iPhone.
I andra ringhörnan . min son.

Resultat - klar vinst till grabben.
Förbannat.
Han fick tag i luren i helgen, ich trots att den var ställd i knapplås så lyckades han med bedriften att återställa den till fabriksinställningar!
FÖRBANNAT!

Alla kontakter, bilder, sms, kalendernoteringar, mejl åt skopgen.
Bland annat bilder från båtresan som jag hade tänkt bjuda på i det här inlägget.
Nu blir det inget med det, och min vardag är helt plötsligt helt sinnessjukt okontrollerad...

5 kommentarer:

  1. Men du kan ju återställa den till senaste läget i iTunes om du synkat den tidigare

    SvaraRadera
  2. Tom S -> Ja, det kan man tro.
    Men det stod ungefär såhär:

    Kunde inte återställa telefonen för att: Ett fel uppstod. Tryck OK.

    Nä, helst inte va?

    Jag hade väl iofs inte säkerhetskopulerat telefonen på bra länge, men... vafan?
    Jag undrar vad han egentligen kom åt för hemlig kod när hela skiten verkar tilta?

    SvaraRadera
  3. jag kollade lite på det där... inte att det inte gick att återställa men med raderingen. Det finns en inställning att efter 10 misslyckade försök med låskoden så töms telefonen på allt innehåll. Ta bort den inställningen till nästa gång....

    SvaraRadera
  4. Jävlar... Hur lyckades han me det? Skulle jag inte klara av ens om jag ville...

    SvaraRadera