Metalbloggens samarbetspartner:

tisdag 26 april 2011

Måste. Tatuera. Arm.

Vete fan varför egentligen, men de senaste veckorna har suget efter att gadda mig vuxit till enormt. Jag och kompisen Jolly Johnny har pratat ett tag om att göra vänsterarmen till en full japanese sleeve, och nu känner jag att det är dags. Tryckte just iväg ett mejl till yidsbokningen på hans studio, så får vi se.
Det fick mig förresten att rota lite i en del gamla bilder.
Hittade dessa, bland annat.
Min "Vitruvian Devil" som finns på ryggen.

...klart inspirerad av den här...





Noterar förresten också att jag har väldigt mycket hår på huvudet.

Och väldigt lite på ryggen.

Oh, those where the days...

Nå, nu är det alltså dags att fylla vänsterarmen. Blir väl ett ganska långt projekt, men det känns peppande. Måste. Tatuera. Arm.


3 kommentarer: