Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 1 juli 2011

Ding Dong - the Psycho's Gone!




Ahhhhhhhh!

Semester!

Psykot på jobbet - dvs jag - finns inte mer för ett tag nu.

Nu väntar ledighet.

Dessutom är det första juli idag, och det innebär an massa saker.

Det är halvtid i mitt vad med frugan, det om hur många skivor jag kommer att köpa under året.

Jag har sagt färre än 100, hon fler. Bilden ovan talar om status just nu, och det är inte bra nyheter för mig - det kommer MÅNGA bra skivor under hösten...


Det betyder också att det recenseras skivor på Werock.


Riktigt bra grejor, uppenbarligen.

Min recension om In Flames kommer om någon vecka, som det ser ut. Hang in there!


Vill du ha annan läsning just nu så rekommenderar jag antingen den nya bloggen i länklistan - Den Melodiösa Bloggen, en riktig höjdpunkt för oss mjukisar.

Andra alternativ innefattar antingen denna fina intervju med Saxons starke man Biff Byford, eller samma tidnings krönika om hårdrock inför stundande helg.



Vad mer då, så här i avslutningen och nedvarvningen?

Tja, Anthrax har släppt en ny låt. Mer om det hos Seance, och han är exalterad över "Fight Em Til You Can't" - och själv har jag i semesterhetsen inte ens hunnit lyssna på den. Skamligt...



Det ska också meddelas att Cainskivorna har försvunnit, alla utom två. Vill du ha ett ex är det alltså inte för sent.

Är du ett annat demoband och vill bli recenserad på denna blogg så hör du av dig på chief-rebel-angel@hotmail.com. Först ut blir A Hero Divine, antagligen på måndag. Om allt funkar, sånt vet man ju aldrig...



Absolut sist - en hälsning från Per som ska på Getaway Rock nästa vecka, och som gladeligen psykar undertecknad som inte ska dit.


Trevlig helg!



1 kommentar:

  1. Jag har försökt få min chef att förstå att firmafesten måste vara på sweden rock. Han förstår inte. :D

    SvaraRadera