Metalbloggens samarbetspartner:

lördag 3 september 2011

Sommarens sista festival - jävligt icke-metal...

 Sådan far sådan son?
Kanske.
Minstingen i familjen har fått börja äta smakportioner, och det ger intressanta kladdperioder.
Det är dock inte det häftigaste som hänt idag - nä, dte var idag dags för sommarens sista (?) festival för Rebellängeln.
Jävligt ickemetal.
Enbart för barnen.
Tyresöfestival, med storheter som.... som...äh, jag vet inte ens vad de heter. Filling och nåt som spelade hiphop, ett storband och nån som var konferensier och som tydligen varit med i Melodifestivalen.
Spelade dock mindre roll - för här gavs en hel del bra grejer för den som tar för sig.
Grädda pannkakor över öppen eld?
Check!
 Baka pinnbröd?
Check.
Se R2's farsa ha uppvisning med sin hund?
Check.
Träffa Thetania från Tune Of The Day?
Check.
 Sist men inte minst - den här bussen var ombygg till teater.
Marionettteater.
Nä, jag orkade inte vänta på dess att det skulle bli föreställning, men jag tjuvade ändå en bild.
Bara för att.
Det ger ju nämligen en anledning att spela en låt på temat.
"Master Of Puppets" med Metallica?
För uppenbart.
Vi tar den här istället.



Min pågående upptäckt, King Diamond.
"The Puppet Master".
Tänk vad jag blir förbannad om det visar sig att han faktiskt satt i bussen, och jag inte orkade gå in!!!??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar