Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 8 september 2011

Vansinnigt sjuk dröm

Okej, nu är det nog dags att göra stora sinnesundersökningen.

Den här drömmen är nämligen lite för galen för att det ska kännas bra.

Jag drömde alltså - på fullaste allvar - att jag var med i en gameshow på TV, och den som ledde det hela var kompisen Pers gamla flickvän Helene (???, vafan, henne har jag ju inte sett eller träffat på.. ja... evigheter, var kom hon ifrån???).

Det gick ut på att man skulle gå längs E4:an hemma i Bureå utanför Skellefteå.

När man gick där så fanns små rum och statiopner där man skulle genomföra uppgifter.


Jag kom bara till det första rummet, det som hette Gary Moore.

Och det riktigt sjuka i alltihop är att jag inte minns uppgiften jag misslyckades med, men det slutade med att Gary lindade in mig i bubbelplast och jag fick bli kvar i min cell.


Allvarligt talat.


Ut ur mitt huvud, Gary. Och Helene. Fort, innan TV3 gör verklighet av programidén!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar