Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 5 oktober 2011

Undrar vad hon tänker...

Jag gillar vår brevbärare.
Jag tror inte det är ömsesidigt. Det kommer mycket post till undertecknad, och jag undrar ofta vad hon tänker.
Massor av vadderade kuvert.
Konstiga tidningar.

Antagligen ligger jag på nån tipslista till FBI.
Skum verksamhet pågår i the Rebel Angel House, typ.

Dagens skörd innefattar båda magasinen, en demo från Dethrone och vinsten i tävlingen.
Inte så tungt, men att dela ut såna grejer flera gånger i veckan...
...jag undrar vad hon tänker.
Hoppas hon får OB-tillägg för just vår adress!

3 kommentarer:

  1. Kul, jag får bara räkningar och ibland får jag påminnelser på räkningarna.

    SvaraRadera
  2. Jag vill också att det skall se ut som hårdrockstomten varit förbi på mitt hallgolv när jag kommer hem från jobbet... :-(

    SvaraRadera
  3. ...var med runt lunchtid då.
    Då kommer möjligheten att vinna en torsdagstrave.
    Utan räkningar....

    SvaraRadera