Metalbloggens samarbetspartner:

fredag 25 november 2011

101, 102, 103...

Jag har under året haft ett vad med min kära hustru.
Hur många nya CD-skivor som flyttat in i min hylla.
Mitt bud - inte mer än 100, hennes... långt över.
Så vi har fört räkning.
Igår landade skivorna som ger mig dödsstöten i vadet.
nummer 101. 102 och 103.
The Devil's Blood, Lucifer Was och Fight.

Fan.
Storförlust alltså, det är ju en försvarlig del av året kvar och beställningar ligger på kommande Vektor och Vildhjarta.
Hustrun blev så glad att hon slog på stort igår.


Jo, du ser rätt.

Till världens bästa pannkakor (som undertecknad faktiskt står för, det kanske är det enda jag gör bra i köket) så serveras ett glas rött.

Vete fan om det var speciellt gott, men har man vunnit så har man...

2 kommentarer:

  1. Ha ha. Jag köper en hel del i hemlighet och mest vinyl så det syns inte så tydligt om samlingen utökas med 100 vinyler.

    SvaraRadera
  2. Haha där ser man, jag gör ungefär som SpinningBlack :)

    SvaraRadera