Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 21 november 2011

Veckans Citat: Glen Benton, Deicide

Glen Benton, Deicide, är inte en snubbe som är rädd att öppna munnen och kraxa ur sig saker.
Mycket av det verkar knappast speciellt betänkt, och ibland kan man undra hur mycket som sägs enbart i syfte att provocera...
Dessutom har ju Deicide varit igång rätt länge, och det innebär att karl'n hunnit med ett helt knippe olika kommentarer.
Idag handlar Veckans Citat om synen på satanism och Hin Håle.
Håll till godo!

"Kristendomen är ett bedrägeri, det kommer jag alltid att hävda, för sådan är jag.
Men tror jag på att knulla getter och mörda spädbarn och all den där
Hollwood-skiten?
Nej. Det handlar om att dra fram deras skit i ljuset."

Glen Benton, Deicide

...undrar vilka Hollywoodfilmer han syftar på, Glen. Knulla getter?
Eh... nej tack?

7 kommentarer:

  1. han syftar på: filmer om satanismen. Det är ju uppenbart. 8)

    SvaraRadera
  2. Jojo, Fredrik, det förstår jag väl - men i hur många satanistfilmer utför man just den handlingen med... en...get?

    SvaraRadera
  3. Island of Death har ju kristna som knullar getter, kan det var vad han syftar på?
    http://thecinemasnob.com/2010/07/07/island-of-death.aspx

    SvaraRadera
  4. Doomionista -> Mkt möjligt.
    Verkar ändå vara en rätt läskig film..!!!

    SvaraRadera
  5. Han är så underbar denna där mannen!

    Du kan få ett citat av mig till nästa gång?
    Bara på kul!

    SvaraRadera
  6. Grimgoth -> Tja, varför inte?
    Skicka det via mejlen då, men innan fredag så jag hinner preppa!! :-)

    SvaraRadera