Metalbloggens samarbetspartner:

måndag 6 februari 2012

Veckans Citat: Dan Hawkins, The Darkness

Veckans Citat denna vecka handlar om förutfattade meningar. Med en komisk tvist.
Om detta är sant eller ej ska jag låta vara osagt, men visst får det smilbanden att gå upp lite så här på måndagen?

"För att bli en bra trummis måste man vara alkoholist, helt galen och tycka om att slå på saker.
Jag är pacifist, så det funkar inte för mig".

Dan Hawkins, The Darkness

Mja... jag vet inte det jag? Det känns väl som om det var en aning hittepå?

2 kommentarer:

  1. Hittepå eller inte så kändes det som en snabb och genomtänkt kommentar?

    Blir alltid impad över att du lyckas hitta alla dessa citat!!

    SvaraRadera
  2. ...hehehe...jag snor dem. Ur en bok. Av Klas Ericsson! :)

    SvaraRadera