Metalbloggens samarbetspartner:

onsdag 1 augusti 2012

Intervju med Terrortory och recensioner av Captain Crimson och Blodhemn!

 Jo, men visst. Sommarens skrivande har till viss del tillägnats Werock (ja, som vanligt då!), och eftersom det nu är månadsskifte så är det dags att avtäcka lite av det.
Först - intervjun med gitarristerna Stefan och nye Emil i Terrortory. Kul sak, både att göra och att skriva sen. Kan ha med det faktum att bandet är från Skellefteå (liksom jag!), eller att skivan är redigt bra, men också att dte var ett tag sen jag faktiskt gjorde en telefonintervju. Har varit lite slö på den fronten ett tag...
Hur som helst, kul var det - och jag tycker det blev rätt så bra. Faktiskt!

Grabbarna har också. lagom till intervjun, premiärat sin nya video. Låten "DeReign". Kolla in!





Dessutom har jag dragit mitt strå till stacken avseende nya recensioner:

Svenska Captain Crimson svänger hårt, norska Blodhemn gör det inte.
Dubbel så högt betyg i denna svenskanorska kamp, faktiskt, men varför? Det får du läsa recensionerna för att hitta fram till...

Månadsskiftet är annars ganska skralt avseende nya recensioner, men Dew Scented och kanske framförallt Gojira borde ju locka...?

Allt på Werock.se Stället där det händer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar