Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 14 oktober 2012

Recensioner av Kadavar, Peter Dolving, Wo Fat...!


Söndag, och Werock bjuder på tjockt mycket läsning. Rätt många nya recensioner för att vara mtt i månaden, och för egen del står jag för hela tre stycken. Rätt mediokra och hyggligt korta, men ändå.
Kadavar kommer jag nästan säkert att ha som Veckans Tips vad det lider, och recensionen är lite enkla vägen ut. Skivan är bra, men jag har knarkat den hårt ett tag och tycker kanske inte att den har suverän hållbarhet. Wo Fat vet jag fan inte vad jag ska göra av - stundtals briljant, stundtals tråkig, och Peter Dolvings solo låter verkligen inte som jag gissade.
På det hela taget inte mina absolut bästa texter, men ändå. Vardagstexter.
Kollegorna bjuder ju upp istället. Alla recensioner här, där t ex Witchcraft hör till nyheterna.

 

Dessutom - du har väl inte missat alla liverapporteringar? De har haglat in på Werock ett tag, och innefattar Nasum, Black Breath, Evocation och hela From Wob To Waste tour med bland annat Dying Fetus och Job For A Cowboy. Det funkar ju en söndag, vill jag påstå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar