Metalbloggens samarbetspartner:

söndag 13 april 2014

Citatet: Jus Oborne, Electric Wizard

Ibland tycker jag att Citatet ska vara långt, ha en mening och en aktuell bakgrund.
Då väljer jag något som känns hett, antingen för att en händelse just skett eller för att det är viktigt för mig.
Ibland inte.
Detta är en sån gång.
Jag hittade helt enkelt en bild på hur Black Sabbath gjorde sitt omslag till skivan "13", samtidigt som jag råkade befinna mig i en period där jag konstaterar att just Black Sabbath med Ozzy Osbourne är så jävla bra, och då passar detta Citat alldeles ypperligt. Tycker jag.

"Vi lyssnade på Black Sabbath och käkade svamp, och tänkte "Vad i helvete håller vi på med? Detta är det bästa bandet som någonsin funnits"
Jus Oborne, Electric Wizard

Electric Wizard har jag i stort sett enbart detta förhållande med, "Black Masses", men det gör ju inte deras svampinfluerade sanning mindre sann...

Ja, just ja. 
Hur bilden såg ut när man skapade omslaget till "13"?
Såhär!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar