Metalbloggens samarbetspartner:

torsdag 12 juni 2014

...sommarens läsning säkrad!

 ...om jag nu inte får "Metallion - The Slayer Mag Diaries" på mig, får då dör jag väl på kuppen. Maken till tegelsten var det länge sen jag råkade på!
Det var ändå ett stadigt paket som kom hem från Amazon.
Tre böcker, alla med fokus på black metal.

Ska fördjupa mig i lite sånt i sommar, tänkte jag.
Inget säger hårdrock som en snubbe som ligger på stranden och läser om kaos och död i musikalisk form. (ja, det blir väl en och annan lätt skönlitterär sak också, för att vila skallen emellanåt). Ser reda fram mot det faktiskt, ska bara gnugga igenom senaste numret av Sweden Rock Magazine och något backnummer som jag inte riktigt hunnit med och som ligger vid sidan av sängen. Sen så!

5 kommentarer:

  1. Skönt att jag inte är ensam om att inte hinna läsa Sweden Rock Magazine, trots att jag uppskattar tidningen.

    SvaraRadera
  2. Va, hinner ni inte läsa era tidningar? Har inte alls det problemet. Jag har dom på skithuset, funkar skitbra (hö hö) och förenar nytta med nöja.

    SvaraRadera
  3. ...Close-Up Magazine knäpper jag av direkt den kommer, men SRM brukar ta mig lite längre. Ofta blir det så att jag sparar någon av de riktigt långa artiklarna ett tag...

    SvaraRadera
  4. Är det inte Lords of Chaos som mest består av faktafel allmänt konstiga saker? Som att Quorthons riktiga namn var Runka Snorkråka etc?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Jag hoppas det, som kontrast till de övriga skulle det vara hysteriskt roligt.
      Men jag vet faktiskt inte. Köpte den enbart för att den var billig och det blev gratis frakt när den samåkte med de andra två jag verkligen var ute efter (egentligen, ursprungligen var det Dayal Patersons bok jag började leta efter..)

      Radera